Termeni și condiții

I. Magazin online

Principala activitate desfasurata de firma NETTER SYSTEM SRL prin intermediul site-urilor www.mikrotik.ro si www.wireless-center.ro se incadreaza in domeniul comertului electronic si se supune legii 365/2002 cu modificarile aduse prin legea 121/2006.

Comenzile efectuate prin intermediul acestui site implica acceptarea acestor conditii comerciale. Va rugam sa cititi cu atentie aceste conditii precum si "Termeni de utilizare" si "Reguli de confidentialitate".

II. Comenzi produse

Toate preţurile afişate pe site sunt exprimate în RON şi includ TVA (19 %).
Echipamentele afişate pe site au condiţia de livrare in sediul nostru din Cristuru Secuiesc şi, în consecinţă, nu includ în preţ transportul, instalarea şi instruirea personalului pentru folosirea acestora.
Preturile, caracteristicile şi disponibilitatea produselor prezentate în acest site sunt preluate de la producator si actualizate. Se pot modifica fără o notificare prealabilă. Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele erori prezentate pe site, sau pentru eventuale prejudicii suferite de utilizatori urmare a unor decizii bazate pe orice informatie furnizată prin intermediul site-ului nostru.

Lansarea comenzii nu se poate face decat daca confirmati citirea acestor conditii.
Comanda unui produs de pe acest site implica completarea datelor din formularul de comanda. Aceste date vor fi folosite numai in scopul de a asigura buna desfasurare a tranzactiei.
Dupa efectuarea comenzii o sa primiti un mail de confirmare a primirii comenzii de catre noi. In cel mai scurt timp veti fi contactat (telefonic sau pe email) de catre un reprezentant al firmei pentru a va confirma disponibilitatea produselor comandate.


III. Modalitati de livrare:

  • A. Se ridica de la sediul nostru din Cristuru Secuiesc. Aceste produse vor fi livrate gratuit la o data agreata atat de firma noastra cat si de catre client.
  • B. Alte locallitati din Romania


Persoanele interesate ca produsele sa le fie livrate acasa, la valoarea componentelor se adauga valoarea comisionului transportatorului.

Firma nostra lucreaza de regula cu firmele de curierat CARGUS și FAN CURIER. In aceasta varianta, transportul componentelor se va taxa cu 12 RON+TVA primul Kg, plus cate 0,9RON+TVA urmatoarele kilograme.
Alegerea transportatorului ramane la latitudinea clientului cu conditia ca acesta sa accepte serviciul "plata ramburs".
Nu se fac livrari in afara Romaniei.

IV. Termene de livrare:

  • A. Cristuru Secuiesc - livrare imediată.
  • B. Alte localitati cu centre Cargus/Fancurier - termenul de livrare este de pana la 24/48 de ore.
  • C. Localitati fara centre Cargus/Fancurier - termenul de livrare este de pana la 48 de ore.


Termenul de livrare se ia in considerare din momentul confirmarii comenzii sau in cazul platii prin OP, din momentul intrarii banilor in contul nostru.

V. Modalitati de plata:

1. Plata online cu cardul (Visa/Maestro/Mastercard) - fara cost suplimentar

Se poate efectua plata online in conditii de siguranta maxima din contul dvs. sau din contul companiei. Dupa efectuarea platii online veti primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email. 
EuPlatesc.ro este un sistem de plata online securizata, bazat pe standardul 3Dsecure. Pentru a efectua plata veti fi redirectionat catre sistemul de plata online cu cardul bancar, unde veti introduce informatiile de identificare a cardului pentru a putea finaliza tranzactia.


Clientii pot comanda online de pe site-ul MikroTik.ro folosind carduri emise oriunde in lume sub sigla Visa sau MasterCard. Pentru cardurile emise in strainatate, atasate la conturi in alta moneda, conversia se face in lei la cursul valutar al bancii emitente. 

Platile efectuate din afara teritorului Romaniei se fac in lei. 

Date ce vor fi introduse pentru efectuarea platii sunt urmatoarele:

•    Tipul cardului (Visa, Visa Electron, Master Card si Maestro)
•    Numarul cardului (16 cifre)
•    Data expirarii (luna si anul)
•    Codul CVC sau CVV (3 cifre)
•    Numele de pe card

carduri

2. Plata ramburs (numerar) - cost suplimentar 5RON+TVA

Dupa selectarea produselor dorite si introducerea datelor cerute selectati “Plata ramburs”. Plata se va efectua in numerar, catre curier la momentul livrarii comenzii.

3. Plata prin ordin de plata (OP)

Dupa selectarea produselor dorite, alegeti plata "ordin de plata", plasati comanda. Dupa verificarea si confirmarea stocurilor veti primi pe adresa dvs. de email o factura proforma cu datele de identificare necesare pentru efectuarea platii.

Pentru o prelucrare cat mai rapida a comenzii, recomandam efectuarea platii in termen de 48 ore de la primirea facturii proforme. 

Datele solicitate clientului pentru emiterea proformei sunt:

  • Denumire/Nume cumparator:
  • Nr. Registrul. Comertului:
  • Cod de identificare fiscala:
  • Sediul:
  • Banca:
  • Cont IBAN:

Datele companiei Netter System, in contul careia se efectueaza plata sunt: 

      Nume companie: Netter System SRL 

  • CUI: RO 15711087

      Conturi disponibile:

  • OTP BANK ROMANIA
  • Cont IBANRO91 OTPV 2600 0016 9059 RO03

  • Trezoreria Odorheiu Secuiesc
  • Cont IBAN: RO70 TREZ 3525 069X XX00 3215
  • Observatie: Aici pot  achita doar instituțiile de stat

4. Plata cu numerar sau cu cardul la sediul firmei noastre

VI. Conditii de garantie si conformitate

Garantie de conformitate: 24 luni.
Garantia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp in care vanzătorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care el s-a angajat ca le vinde. 

Garantie comerciala pentru produsele MikroTik: 12 luni. Surse de tensiune 3 luni.

Garantia comerciala/tehnica este garantia oferita de producator, conform legislatiei in vigoare. Garantia tehnica este cea care iti asigura service-ul in caz de probleme tehnice.

Drepturile consumatorului sunt mentionate in capitolul III al legii nr. 449/2003.
In nici un caz de defect firma noastra nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii ca ati putea suferii ca o consecinta a acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, firma noastra nu este raspunzatoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile de a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Garantia presupune asigurarea funcţionării în parametrii normali specificati de fabricant, inclusiv înlăturarea defectelor şi/sau înlocuirea pieselor defecte fără nici o obligaţie din partea beneficiarului. Din acestea se exclud defecţiunile cauzate de factori externi ca de exemplu: 
• conectarea la o tensiune de alimentare necorespunzătoare
• utilizare în conditii neconforme cu instrucţiunile de exploatare recomandate de producător
• deteriorarii datorită unor efecte mecanice externe
• anomalii in reţeaua electrică de alimentare
• defecţiuni cauzate de interferentele din mediul inconjurător(trăznet, scurt-circuit, dezastre naturale. ex. pierderea semnalului la plăcile wireless, defectarea porturilor ethernet. Aceste probleme pot fi evitate, dacă echipamentele sunt impamantate coresunzător, si porturile LAN sunt protejate cu surge protector.

VII. Conditii de returnare


Consumatorul, persoana fizica, are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsele pot fi returnate numai în ambalajul original, având toate accesoriile conţinute în pachetul sigilat. De asemenea, eventualele CD-uri cu drivere sau programe informatice, care însoţesc echipamentul, trebuie să fie sigilate, în caz contrar, echipamentul nemaiputând fi returnat.

Programele informatice şi licenţele nu pot fi returnate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Recepţia produselor returnate trebuie să se realizeze în maxim 15 zile de la primirea acestora de către beneficiar.
NETTER SYSTEM SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.